شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

چرا وجود پرده برقی اهمیت دارد؟

خانه برای همه ی ما جایی ست که می توانیم در آن به دور از تنش ها و استرس های زندگی کاری، رفاه و آرامش را تجربه کنیم. بهمین دلیل باید محیط خانه جوری فراهم شده باشد که بتواند حداکثر این آرامش را به ما بدهد. یکی از وسایلی که می تواند به این کار تاحدود زیادی کمک کند، استفاده از پرده برقی به جای پرده معمولی است. بعضی از خانه های ما یک نقاطی دارند که پرده را به سختی می توانیم باز و بسته کنیم مثل پشت تلویزیون ، پشت مبل ، پشت میز ناهارخوری و … تمام این نقاط جاهایی هستند که به سختی میتوانیم به پرده دسترسی داشته باشیم چه برسد به اینکه آن را باز و بسته هم بکنیم. پرده برقی این مشکل را برای شما حل کرده است دیگر نیازی نیست ناراحت باشید نمی توانید آن پرده را بشویید یا اینکه باز و بسته اش کنید نور به داخل خانه بیاید. وقتی شما با کمک یک ریموت به راحتی پرده برقی خانه خود  را تحت کنترل داشته باشید دیگر هیچ مشکلی باقی نمی ماند. 


مطالب دیگر:

خرید پرده برقی مناسب

پرده برقی را بیشتر بشناسید

پرده برقی را بیشتر بشناسید!

پرده برقی یکی از وسایلی ست که شما در خانه و یا محل کار افراد زیادی آن را می بینید. این همه گیر شدن این وسیله نشان می دهد که این پرده برقی کاربرد های بیشتری نسبت به پرده های معمولی دارد. یکی از امکاناتی که شرکت پرده برقی در اختیار شما قرار داده می شود تبدیل پرده ساده منزل و یا محل کار به پرده برقی می باشد. شاید با خود بگویید چه کاری است خب خرید پرده برقی را انجام می دهیم! اما باید گفت اگر به دنبال این هستید که بتوانید هزینه های خود را کمتر کنید این بهترین راهکار برای شما می باشد. اگر حس می کنید قابلیت های پرده برقی تمام شده است اشتباه نکنید. یکی دیگر از قابلیت های پرده اتوماتیک این است که شما می توانید به پرده خود زمان بدهید و تا در زمان مشخص باز و بسته شود. شاید بیرون از منزل هستید و مجبورید پرده ی منزل خود را ببندید اما با گیاهانی که نیاز به آفتاب دارند چه می کنید؟ به پرده برقی خود زمان بدهید و با خیال راحت منزل خود را ترک کنید. 


مطالب دیگر:
پرده برقی کرکره ای

خرید پرده برقی مناسب

خرید پرده برقی مناسب

آیا از مزایای خرید پرده برقی آگاه هستید؟ از گذشته تاکنون پرده یکی از وسیله های ضروری هر خانه ای محسوب می شده  که نه تنها می تواند از ورود نور به خانه جلوگیری کند بلکه می تواند از نظر زیبایی خانه ی شما را تغییر بدهد. اما امروزه و با راحت تر شدن وسایل  و کار ها،  پرده برقی نیاز هر خانه ای می باشد یعنی شما می توانید به کمک پرده برقی بیشتر نیازهای خود را برطرف کنید. یکی از دلایلی که که باعث می شود افراد به خرید پرده برقی توجه پیدا کنند کاربردهای متفاوت آن می باشد. مثلا یکی از این کاربرد ها این است که این امکان را می دهد تا افراد با توجه به دکوراسیون خانه و یا محیط کار، انواع و اقسام طرح ها را بر روی پرده برقی خود چاپ کنند. از دیگر ویژگی های این پرده ی هوشمند این است که   شما می توانید از راه دور بر روی پرده برقی خود کنترل کامل داشته باشید. ینی شما سرکار بروید و بدون نگرانی از محل کار خود پرده هوشمند داخل منزل خود را باز و بسته کنید.


مطالب دیگر:

چرا پرده برقی بخریم؟

پرده برقی کرکره ای

چرا پرده برقی بخریم؟

هنگامی که افراد با پرده برقی مواجه می شوند اولین سوالی که به ذهنشان می رسد این است که چرا باید پرده های قدیمی خانه ی خود را با پرده برقی جایگزین کنند؟ ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای پرده برقی آشنا کنیم. اگر شما خانه ی نورگیری دارید همواره با این مساله مواجه شده اید که پرده های معمولی بدلیل لایه لایه بودن همیشه زحمت زیادی را برای باز و بسته کردن می تراشند. اما پرده برقی بدلیل موتور الکترونیکی که دارد تنها با فشردن یک دکمه به راحتی باز و بسته می شود. از طرف دیگر  پرده برقی شستشو را هم برای شما راحت تر کرده است. چرا که پرده ساده را تا بخواهید باز کنید زمان می برد بعد از باز کردن باید تک تک گیره ها را در بیاورید و بعد از آن درون ماشین بگذارید یا با دست بشویید بعد از شستن دوباره باید گیره ها را نصب کنید اما پرده برقی هیچ گیره ای ندارد پس کار شما برای شستن راحت تر می شود. و می توانید تنها با عوض کردن یک پرده ی ساده دکوراسیون منزل خود را چشم نواز تر کرده و کار خود را راحت کنید.


مطالب دیگر:

پرده برقی کرکره ای. 

پرده برقی همسان با تکنولوژی

پرده برقی همسان با تکنولوژی

امروزه یکی از عوامل مهمی که می تواند به خانه ها یا محل کار شما ظاهری شیک ببخشد، نصب پرده برقی به جای پرده های قدیمی است. پرده برقی مزایای قابل توجهی نسبت به پرده های معمولی و قدیمی دارد که یکی از مهم ترین آن ها این است که دیگر نیازی به انرژی و نیرو برای باز و بسته کردن پرده ندارید و تنهها با فشردن یک دکمه می توانید پرده ی خود را باز یا بسته کنید. از طرف دیگر پرده برقی با انعکاس نور طبیعی پشت پنچره نه تنها می تواند نور لازم برای فعالیت های شما در منزل و  یا  محل کار را فراهم کند بلکه دیگر لازم نیست هزینه های بالا ی قبوض برق را پرداخت کنید چرا که پارچه ی پرده برقی به گونه ای ست که نور کافی را به داخل ساختمان می تاباند و دیگر نیازی نیست که بخواهید چراغ ها را روشن کنید. اگر ترغیب شدید که پرده برقی تهیه کنید و از پرده ی قدیمی تان خلاص شوید می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و تنوع پرده ها از شرکت پرده برقی هر مدل پرده ای که خواستید را تهیه کنید. 


مطالب دیگر:

پرده برقی کرکره فلزی

فروش پرده برقی