شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

ست کردن کاغذ دیواری با پرده زبرا

ما در این مقاله قصد داریم به ست کردن کاغذ دیواری با پرده زبرا بپردازیم. ما اغلب گیج می شویم که آیا رنگ پرده زبرا باید با کاغذ دیواری ها همخوانی داشته باشد یا با مبلمان اتاق نشیمن. 


آیا پرده زبرا باید با کاغذ دیواری ست شده باشد؟ 

پرده های زبرا می توانند با کاغذ دیواری خانه شما همخوانی داشته باشند، اما با این حال پیشنهاد می کنیم از رنگ های با کنتراست زیاد در یک اتاق استفاده نکنید  زیرا ممکن است نامرتب به چشم برسد.


ست کردن پرده زبرا با کاغذ دیواری سفید

اگر خانه شما دیوارهای سفید رنگی دارد، به سراغ پرده های شفاف مایل به سفید بروید. به این ترتیب پرده زبرا ظاهری زیبا به اتاق نشیمن شما می بخشد. حتی خال های کوچک یا چاپ های ظریف بسیار خوب بنظر می رسند و ظاهری  تازه به اتاق می دهند. 

ست کردن پرده زبرا با کاغذ دیواری سرمه ای

اگر دیوار های سرمه ای دارید استفاده از رنگ مکمل نارنجی زیبایی کل اتاق را برجسته می کند. برای پرده ها می توانید از الگوی راه راه نارنجی و سفید یا طرح گلدار با سایه های نارنجی و سفید پرده زبرا استفاده کنید.


با پرده زبرا خنثی از کنتراست رنگ ها کم کنید

اگر از رنگ های ثابت و قوی برای کاغذ دیواری خود استفاده کرده اید، می توانید با خرید پرده زبرا به رنگ های خنثی یا پاستلی، ظاهر را کمی رقیق کنید. به عنوان مثال اگر از رنگ های بنفش پر رنگ یا صورتی تکان دهنده یا نارنجی فلورسنت را برای دیوار های خود انتخاب کرده اید، استفاده از پرده برقی زبرا شفاف سفید، ظاهری آرام خواهد ساخت. 


کاغذ دیواری با رنگ های گرم

اگر دیوارهای شما به رنگ قرمز یا نارنجی باشند، خرید پرده زبرا با تناژ رنگ گرم ایده خوبی خواهد بود. رنگ هایی که در پالت رنگی نزدیک به یکدیگر هستند به عنوان تک رنگ شناخته می شوند. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

ست کردن کاغذ دیواری با پرده زبرا 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051



پرده کرکره برای اتاق نوزاد

پرده کرکره برای اتاق نوزاد به دلیل تنظیم نور مناسب و قابلیت تنظیم زاویه تیغه ها بر حسب شرایط کاربرد زیادی دارد. در نتیجه نوزادان در این فضا خواب خوبی را تجربه نموده و احساس خوشایندی خواهند داشت. 


پرده کرکره اتاق نوزاد دختر

اگر قصد خرید پرده کرکره برای اتاق نوزاد دختر دارید، رنگ هایی را انتخاب کنید که با روحیات آن ها سازگاری بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال کرم، صورتی، سفید، زرد روشن و سبز روشن همگی گزینه های خوبی در این زمینه هستند. تمام انواع پرده کرکره های چوبی و فلزی و لودراپه دارای تنوع زیادی هستند و حق انتخاب بالایی خواهید داشت. 


پرده کرکره اتاق نوزاد پسر

اگر قصد خرید پرده کرکره برای اتاق پسر دارید به رنگ بندی آن توجه کنید. البته پیشنهاد می کنیم همیشه تاکید زیادی روی رنگ آبی برای اتاق پسران نداشته باشید و از سایر ترکیب ها نیز برای این محیط استفاده کنید. نارنجی، سبز، قهوه ای روشن، سفید، قرمز و سبز همگی گزینه های مناسبی هستند. 

کرکره برقی برای اتاق نوزاد

استفاده از پرده برقی در اتاق نوزاد باعث می شود بتوانید از راه دور به راحتی بازو بسته بودن و زاویه تیغه ها را تنظیم کنید. استفاده از این پرده کرکره ها نیز برای مادران مزایای زیادی به همراه داشته و نیاز نیست برای کنترل نور اتاق از جای خود بلند شوند و پرده را تنظیم کنند. 


پرده کرکره طرح دار اتاق نوزاد

با توجه به روحیه بچه ها می توانید کرکره های طرح دار و انیمیشنی را انتخاب کنید. تمام انواع پرده کرکره فلزی و لودراپه امکان چاپ تصویر را دارا می باشند و می توانید از این فرصت برای زیباتر شدن محیط رشد نوزاد استفاده کنید. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پرده کرکره برای اتاق نوزاد

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051


نحوه تنظیم پرده کرکره افقی بر روی دیوار

تنظیم پرده کرکره افقی روی دیوار شامل اندازه گیری، علامت گذاری، برش و نصب می شود و نیاز به دقت بالایی در اندازه گیری دارد. که در این مقاله به آن می پردازیم. 

امروزه پرده کرکره های افقی رایج ترین نوع از پرده ها هستند. این نوع از پرده ها مزایای قابل توجهی دارند که موجب توجه صاحبان منازل و اداره ها می شود. 


پرده کرکره ای افقی

پرده های افقی روی پنجره های کوچک و باریک به خوبی کار می کنند تا ضمن کنترل نور و حریم خصوصی، جذابیت بصری را نیز افزایش دهند. با چرخاندن یک ریسمان که مجموعه ای از سیم های متصل را کنترل می کند، می توانید لت هارا طوری تنظیم کنید که به مقدار دلخواه یا کمتر نور وارد شود. پرده کرکره ای های افقی را نیز می توان نیز به دلخواه بالا یا پایین آورد. 

اندازه گیری صحیح پرده کرکره افقی

قبل از اینکه شروع به خواندن مجموعه دستورالعمل های تخصصی مدل خود در مورد نحوه نصب پرده کرکره ها کنید، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پرده ها درون قاب پنجره نصب شوند یا خارج از قاب پنجره قرار بگیرند. 

برای اطمینان از تناسب، عمق قاب پنجره داخلی خود را اندازه بگیرید و حداقل عمق مورد نیاز پنجره ها را بررسی کنید. 


تنظیم پرده کرکره افقی روی دیوار

ممکن است همیشه نیاز نداشته باشید تا پرده کرکره ای خود را تنظیم کنید اما باید به چگونگی آن آگاه باشید. بعد از تصمیم گیری به خرید پرده افقی، مرحله بعدی اندازه گیری ابعاد پنجره هایی است که پرده ها بپوشانند. 


فرایند تنظیم پرده کرکره ای افقی به چه صورت است؟

شما می توانید با کمک یک فرایند گام به گام بهتراز دلخواه برسید. توجه داشته باشید که این یک دستور العمل کلی است و با توجه به انواع پرده ها ممکن است برای پرده کرکره افقی شما کارساز نباشد. همیشه بهتر است نخست با شرکت سازنده مشورت کرد. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

نحوه تنظیم پرده کرکره افقی بر روی دیوار

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051



چگونه با پرده زبرا یک اتاق دنج درست کنیم؟

پرده زبرا برای اتاق دنج می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد چون این پرده ها از نظر رنگ بندی تنوع زیادی داشته و نور را به اندازه دلخواه و برحسب روحیه و شرایط مورد نظر می توان تنظیم کرد. 


اهمیت رنگ در پرده زبرا برای اتاق دنج

باید رنگ مناسبی برای پرده ، دیوار و فرش و مبلمان و سایر وسایل موجود در محیط انتخاب شود. رنگ پرده زبرا برای اتاق دنج بهتر است از طیف های ملایم و آرامش بخش انتخاب شود و تا حد امکان  قرمز و نارنجی در آنها به کار نرود. 


پرده زبرا ساده برای اتاق دنج

ذهن با دیدن تصاویر و مناظر شلوغ به مرور دچار تنش و و خستگی شده و تمرکز فرد با اختلال مواجه می شود. پرده های زبرا دارای تنوع طرح زیادی می باشد و بهتر است طرح های شلوغ و چند رنگ را کنار گذاشته و نمونه های ساده را خریداری کنید. 

پرده زبرا چاپی و تصویری برای اتاق دنج

ساده بودن طرح پرده های زبرا به معنای خالی بودن از هرگونه طرح و تصویر نیست. بلکه منظور این است که زیبایی در کنار سادگی حفظ شود. برهمین اساس می توان از پرده زبرا چاپی استفاده کرد که امکان چاپ تصاویر دلخواه بر روی آنها وجود دارد. 


عملکرد بدون صدا پرده برقی در اتاق دنج

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که در اتاق استراحت باید به آن توجه کرد، سکوت است. اگر از پرده برقی برای این اتاق ها استفاده می کنید باید به میزان صدای آن در حین باز و بسته شدن پرده دقت کنید. 


شمای می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

چگونه با پرده زبرا یک اتاق دنج درست کنیم؟

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051

پرده شید سبز مناسب برای چه دکوراسیونی است؟

پرده شید سبز از جمله نمونه های پرطرفدار در دکوراسیون می باشد که آرامش و احساس سرسبزی و زندگی را با هم تلفیق می کند. گروه پرده برقی متین در ادامه به چند مورد از موارد کاربرد پرده شید سبز به رنگ سبز تیره و روشن اشاره خواهد کرد. 


پرده شید سبز برای اتاق خواب

پرده شید سبز یکی از گزینه های بسیار کاربردی در اتاق خواب شما به شمار می رود که آرامش فوق العاده ای را در فضا ایجاد می کند. علاوه بر روشن تر شدن محیط و احساس آرامش در آن، این پرده ها به خوبی با رنگ رو تختی و کفپوش و دیوار و کاغذ دیواری ست می شود. 


پرده شید سبز برای اتاق مطالعه

اتاق مطالعه باید شرایطی کاملا آرام داشته باشد تا ذهن بتواند روی موضوع مورد نظر تمرکز کند. همچنین پرده شید سبز به دلیل عبور نور از خود مناسب اتاق مطالعه می باشد. نور در اتاق مطالعه باید در سطح استانداردی قرار داشته باشد و با تنظیم ارتفاع پرده شید سبز روشن می توان شرایط را برای برای عبور آن فراهم کرد. 

پرده شید سبز برای اتاق کودک 

پرده شید سبزی که برای اتاق کودک استفاده می شود می تواند طرح دار انتخاب شده یا تک رنگ در نظر گرفته شوند. برای مثال می توان طرح های انیمیشنی را روی این پرده ها چاپ کرد و رنگ اصلی را در آنها سبز در نظر گرفت. 


پرده شید سبز برای اتاق نشیمن

استفاده از پرده شید سبز در اتاق نشیمن  چند مزیت مهم را به همراه دارد که اصلی ترین آنها عبارتند از:

1. نور از پرده سبز به خوبی عبور  می کند.

2. سبز رنگ آرامش و طبیعت می باشد.

3. می توان با مبلمان و کاغذ دیواری ست کرد.


پرده شید سبز در دکوراسیون مینیمال

از رنگ سبز در سبک های مختلفی می توان استفاده کرد و از جمله آنها مینیمال است. پرده برقی شید چون کاملا بدون چین خوردگی اجرا می شود، به همین دلیل سادگی بسیار زیبایی داشته و با سبک های مینیمال سازگار است. 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

پرده شید سبز مناسب برای چه دکوراسیونی است؟

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباطط باشید:

02122361050

02122361051