شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

پرده هوشمند برای خانه های هوشمند

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی، هوشمند شدن را برای خانه های خود انتخاب می کنند. یکی از این وسایل که بسیار هم پرکاربرد است استفاده از پرده هوشمند است. پوشاندن پنجره ها با پرده های برقی به شما این امکان را میدهد که تنها با ریموت و یا حتی گوشی تلفن همراه خود بالا و پایین بردن پرده را انجام دهید. از طرف دیگر اگر در خانه خود کودک خردسال یا حیوان خانگی دارید، پرده هوشمند برای پنجره مناسب تر هستند. زیرا دیگر نخ و بندی وجود ندارد تا کشیده شود و پرده را از بین ببرد. در گذشته حوادث زیادی اتفاق افتاده است که منجر به پاره شدن پرده های خانه یا آسیب به کودکان و حیوانات خانگی شده اند. این محصولات از این جهت بهترین پوشش برای پنجره های شما خواهد شد. بطور کلی فناوری پرده هوشمند برای خانه های هوشمند به شما کمک میکند تا پوشش های پنجره از هر مکانی در خانه شما قابل کنترل باشد و بتوانید به آسانی آنرا باز و بسته کنید. میتوانید در زمان استراحت روی مبل میا حتی وقتی در خانه نیستید میتوانید آنها را کنترل نمایید.


مطالب دیگر:
پرده برقی را بیشتر بشناسید!

مزیت خرید پرده برقی

هزینه خرید پرده برقی

پرده برقی از جمله ی وسایلی ست که به دلیل کاربرد های زیادی که دارد بین افراد خانه دار و شاغل محبوبیت زیادی دارد. این پرده های مدرن و برقی پیشرفت بسیار خوبی نسبت به انواع پرده های معمولی و قدیمی دارند. اکنون پرده های هوشمند پیشرفته در بازار زیاد شده اند و در میان خریداران از جمله آنهایی که به دکوراسیون مدرن علاقه مند هستند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. یکی از مزیت های بسیار اساسی پرده برقی این است که شما می توانید آن را از راه دور و با تلفن همراه خود کنترل کنید! یعنی چی؟ تصور کنید که شما به مسافرت رفته اید و نیاز دارید که در طول روز به گیاهان خود نور برسانید، در اینجا این هوشمند بودن پرده برقی به کمک شما می آید و می توانید پرده را هرچقدر که بخواهید باز یا بسته کنید. به طور خلاصه استفاده از پرده  برقی با امکان کنترل از راه دور بک انتخاب شگفت انگیز در زمان دکور کردن خانه و یک المان زیبا برای فضای خانه شماست. علاوه بر این پرده های هوشمند برای هر پنجره ای چه کوچک و چه بزرگ مناسب هستند. 


مطالب دیگر:

پرده برقی را بیشتر بشناسید

خرید پرده برقی مناسب

مزیت خرید پرده برقی

کسانی که قصد هوشمند کردن پرده ی خانه یا محل کار را دارند، همواره به این قضیه فکر می کنند که پرده برقی چه مزایایی برای آن ها دارد و چگونه می توانند از این وسیله، نهایت استفاده را ببرند! اما دیگر نگران نباشید ما در ایبن مطلب قصد داریم بطور جزیی برای شما مزایای خرید پرده برقی را روشن کنیم. مهمترین مزیت خرید پرده برقی، استفاده از تکنولوژی موتور برقی آن است. شما میتوانید نور و سایه خورشید را به آسانی، بیصدا و در طول سالیان متمادی کنترل کنید. فضای خانه شما در برابر اضعه ماراء بنفش خورشید در امان خواهد ماند و از شدت گرمای داخل خانه کاسته خواهد شد.علاوه بر این میتوانید برای انواع پرده های برقی سنسور نور داشته باشید تا در زمان طلوع و غروب آفتاب از شما محافظت کنند. وجود سنسورها برای ردیابی نور به طور خودکار سایه ها تنظیم میکند و حتی در زمان عدم حضور شما در خانه میتواند ایمنی لازم را به وجود بیاورد.


مطالب دیگر:
خرید پرده برقی مناسب

پرده برقی را بیشتر بشناسید!