شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

پرده برقی

پرده برقی همانند دیگر تجهیزات تکنولوژی که برای آسایش و رفاه ما تولید شده و مدتی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. تمام خانه ها ، اداره ها چه بزرگ چه کوچک میتوانند از پرده اتوماتیک استفاده کنند و همچنین خانه های هوشمند هم میتوانند به راحتی بدون اینکه مشکلی پیش بیاید از آن استفاده کنند.

قابلیت کاربردی پرده برقی

 از قابلیت های کاربردی پرده هوشمند می توان به سیستم کنترل هوشمند آن اشاره کرد که در هر ساعت که شما بخواهید پرده در همان ساعت باز میشود و هر موقع که شما بخواهید بسته خواهد شد و لحظه ی رویایی برای شما بوجود می آورد.

کنترل پرده برقی به هر طریقی که شما بخواهید !

برای خانه های هوشمند همچنین امکان تنظیم پرده اتوماتیک با سایر وسیله های هوشمند وجود دارد تا بتوانید همزمان چند پرده یا چند وسیله را کنترل کنید. هدف از به کار گیری تکنولوژی در زندگی مدرن، آسان تر کردن کارها، صرفه جویی در زمان و انرژی است. همچنین اگر پنجره ی عمودی در خانه دارید با نصب پرده عمودی تمام پرده های برقی به یک شکل می شوند و زیبایی دکوراسیون را در نهایت مشاهده خواهید کرد.

پرده اتوماتیک در خانه های هوشمند چگونه عمل می کند؟

پرده برقی اتوماتیک همان پرده معمولی است ولی با این تفاوت که هوشمند است و با موتور برقی کار می کند. اگر از باز و بسته کردن پرده خسته شده اید و از اینکه پرده از ریل بیرون می آید عصبانی می شوید بهتر است عصبانیت و ناراحتی را کنار بگذارید و پرده برقی را سفارش دهید.


مطالب پیشنهادی:7 مزیت خرید پرده کرکره آلومینیومی

محصولات پرده متین: 

پرده شید | پرده کرکره | پرده رومن |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

7 مزیت خرید پرده کرکره آلومینیومی

خرید پرده کرکره آلومینیومی که با نام های دیگری از قبیل کرکره فلزی نیز شناخته شده می باشد، یکی از انتخاب های عالی برای منزل و محیط های اداری و کاری به شمار می رود. این کرکره ها در انواع مختلف برقی و دستی معمولی ارائه شده و به همین دلیل می توان آنها را در محیط های مدرن و کلاسیک استفاده نمود. 

قابلیت شستشو؛ بهترین مزیت خرید کرکره آلومینیومی

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید هر یک از انواع پرده برقی و دستی، قابلیت شستشو و نحوه پاک کردن لک روغن و چربی و گرد و غبار انباشته شده روی آنها می باشد. 

مزایای پرده کرکره ای

یکی از بهترین مزایای پرده کرکره برقی آلومینیومی، قابلیت شستشوی آسان آنها می باشد. با توجه به اینکه بدنه کرکره فلزی می باشد، به همین دلیل با هر نوع ماده شوینده و دستمال نمناک براحتی و بدون تغییر در فرم ظاهری و شکل و کیفیت و رنگ می توان آنها را تمیز کرد.

راه های دیگر کوتاه کردن پرده کرکره

کافیست کرکره را روی زمین پهن کنید و با باز کردن گره نخ های انتهایی، تعداد تایل و تیغه های اضافه را خارج نموده و مجدد انتهای نخ ها را گره بزنید. به همین سادگی می توان پرده کرکره ای با اندازه کاملا استاندارد و متناسب با پنجره داشت.

تنظیم نور؛ مهم ترین مزیت کرکره آلومینیومی

از دیگر مزایای خرید پرده کرکره آلومینیومی می توان به قابلیت تنظیم نور در آنها اشاره نمود. تایل و تیغه های این کرکره ها نه تنها به صورت افقی و در جهت پایین به بالا باز و بسته میشوند، بلکه زاویه آنها نیز قابل تنظیم است.


ادامه مطلب: 7 مزیت خرید پرده کرکره آلومینیومی

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید کرکره فلزی طرح چوب

محصولات پرده متین:

پرده برقی | پرده شید | پرده کرکره |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

روش های تمیز کردن و شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره

شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره یکی از مهم ترین دغدغه ها برای اغلب خانم ها می باشد و به دلیل عدم شناخت بافت چوب به کار رفته در این کرکره ها، نمی توان بی گدار به آب زد. پرده برقی در ادامه این مطلب بهترین روش ها برای نظافت و شستشوی انواع پرده کرکره چوبی را ارائه خواهد داد.

گردگیری قبل از شستشوی پرده کرکره برقی

اغلب خانم ها شاید تصور کنند که بهترین راهکار برای تمیز شدن کامل تیغه های پرده کرکره چوبی شستشوی آنها باشد، این در حالیست که می توان با گردگیری این مشکلات را رفع نمود. برای گردگیری این پرده ها ابتدا با نوار آویز کنار سعی کنید پرده را در حالت تمام بسته قرار دهید. در این حالت تیغه ها همگی رو به پایین قرار خواهند گرفت و می توانید با دستمال گرد و غبار را از روی آنها پاک کنید.

استفاده از جاروبرقی به جای شستشوی پرده کرکره چوبی

از دیگر راه های مناسب برای تمیز کردن پرده برقی کرکره ای می توان به استفاده از جاروبرقی اشاره کرد. کافیست مانند مرحله قبل پرده را در حالت تمام باز قرار دهید و تیغه ها رو به پایین باشند. سپس هر یک از تیغه ها را به صورت جدا با جاروبرقی تمیز کنید.

استفاده از پارچه نانو برای تمیز کرده پرده کرکره چوبی

یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید گرد و غبار و حتی لکه های جزئی ایجاد شده روی تیغه های پرده کرکره ای چوبی را از بین ببرید، استفاده از پارچه های نانو می باشد.

شستشوی پرده کرکره چوبی با دستمال نمناک

متریال به کار رفته در بدنه پرده کرکره ای چوبی به گونه ایست که در تماس مستقیم با آب و نم به مدت طولانی کمی تغییر شکل می دهند. 

پرده کرکره چوبی آشپزخانه به مرور ممکن ست با ذرات روغن معلق در هوا دچار لک شود که زیبایی آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.


ادامه مطلب: روش های تمیز کردن و شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید کرکره فلزی طرح چوب

محصولات گروه پرده برقی:

پرده برقی | پرده زبرا | پرده کرکره | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051




مهم ترین مزایای پرده زبرا هوشمند

مهم ترین مزایای پرده زبرا هوشمند را در این مقاله بخوانید تا انتخاب بهتری داشته باشید! پرده برقی زبرا هوشمند نسل بعدی پرده های برقی می باشد که کنترل آنها بر اساس شرایط محیط و به صورت خودکار توسط سنسورها انجام میشود.

پرده زبرا هوشمند چیست؟

قبل از بررسی مزایا و نقاط مثبت و منفی پرده های زبرا هوشمند، لازم است نگاه کوتاهی به ساختار کلی این پرده ها داشته باشیم. پرده زبرا که از دو لایه آستر و پارچه رویی تشکیل شده است، دارای طرح های راه راه افقی بوده و شبیه به پوست گوره خر است.

پرده زبرا هوشمند جدیدترین نسل از پرده ها می باشد که با حسگر و سنسورها کنترل میشوند. در راه اندازی و نصب این نوع پرده سنسورهای بسیار کوچک در بخش های مختلف و اطراف پرده نصب میشود.

آسایش و راحتی با پرده زبرا هوشمند

با توجه به اینکه کنترل این پرده ها همگی بر اساس شرایط محیط و به صورت خودکار انجام میشود، به همین دلیل تاثیر بسزایی در آسایش و راحتی دارند. به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید که کودکان در اتاق استراحت می کنند و در منزل تنها هستند.

در این صورت با زیاد شدن شدت نور خورشید در اتاق که می تواند مانع از خواب کودک شود، پرده برقی به صورت خودکار به سمت پایین حرکت می کند.

کاهش مصرف انرژی با پرده هوشمند

پرده ها نقش بسیار زیادی در میزان مصرف انرژی دارند و با باز و بسته شدن در زمان مناسب می توانند شرایط ایده آلی را در محیط فراهم کنند. باز شدن پرده کرکره در ساعاتی از روز که نور خورشید گرمای خوبی دارد در روزهای زمستان می تواند منجر به گرم شدن فضای داخل شود.


ادامه مطلب: مهم ترین مزایای پرده زبرا هوشمند

محصولات گروه پرده برقی:

پرده برقی | پرده زبرا | پرده کرکره

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051