شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

شرکت تولید کننده انواع پرده برقی

پرده برقی متین سعی دارد تا برترین ملزومات و تزئینات پرده برقی را از سراسر دنیا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار همکاران فعال در این صنعت قرار دهد.

سوالات متداول درباره ی پرده برقی

برای خرید با کیفیت هر نوع محصولی در ابتدا باید برای ما روشن شود که نیاز ما به این محصول چیست و این محصول می تواند چه کارایی هایی برای ما داشته باشد. پرده برقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای خرید این محصول باید بدانید که پرده برقی چه ویژگی ها و امکاناتی دارد. پرده برقی همانطور که از نامش پیدا می باشد دارای یک موتور الکتریکی هستند که می توانند به کمک این موتور الکتریکی عمل باز و بسته شدن پرده برقی را انجام بدهید. در زمان خرید پرده برقی به شما یک ریموت کنترل داده می شود کار با این ریموت کنترل بسیار راحت هست شما در فاصله ی چند متری پرده برقی هم که باشید می توانید پرده های خود را باز و بسته کنید.  پرده هوشمند یک امکان دیگر به افراد خانواده می دهد که آن هم این است که جلوی دید مزاحم را به راحتی می گیرد. همانطور که می دانید پرده های ساده را باید با دست باز و بسته کرد که خب خود این مورد هم می تواند مشکلات زیادی را به بار بیاورد. پرده برقی همچنین در زمینه ی دکوراسیون نیز کمک زیادی به افراد می کند. شما با خرید پرده برقی دیگر نیازی به این ندارید که نگرانی بابت دکوراسیون منزل خود داشته باشید.


مطالب دیگر:

خانه متفاوت با پرده برقی

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند

خانه متفاوت با پرده برقی

پرده یکی از ارکان مهم در دکوراسیون هر خانه ای محسوب می شود. بهمین دلیل استفاده از پرده برقی به جای پرده های معمولی ظاهر خانه ی شما را از خانه ای معمولی به خانه ای ساده و در عین حال بسیار شیک تبدیل می کند. مزایای پرده برقی تنها در زیبایی خلاصه نمی شود و از نظر کاربرد نیز یک سر و گردن از پرده های معمولی بالاتر است. یکی از قابلیت های دیگری که با خرید پرده برقی پیدا خواهید کرد صرفه جویی در انرژی می باشد. شاید تعجب کنید اما دقیقا همینطور می باشد و می تواند در صرفه جویی انرژی به شما کمک کند. البته نکته ی مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که وقتی بتوانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید در واقع در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید. نور خورشید به داخل منزل می تابد و گرما زیادی ایجاد می کند برای این که وسایل سرمایشی را روشن نکنید می توانید با استفاده از ریموت کنترل در مدت زمان کمی پرده برقی  را ببندید و مشکل را برطرف کنید. پرده های برقی بهترین انتخاب برای این هستند که بتوانند مشکلات شما را برطرف کنند پس خرید پرده برقی را به هیچ عنوان فراموش نکنید.


مطالب دیگر:

سیستم عملکرد پرده برقی چیست؟

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟



نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند

با محبوبیت روز افزون نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند، استفاده از این محصول بیش از گذشته باب شده است. پوشاندن پنجره ها با پرده های مدرن و کارکرد اتوماتیک میتواند لیستی از مزایا در خانه های هوشمند به همراه داشته باشد. از زیبایی تا امنیت خانه را میتوانید با نصب این پرده ها تامین کنید. از طرف دیگر شما با نصب پرده برقی دیگر لازم نیست که  سر و صدا و درد سر کشیدن طناب ها را داشته باشید و مجبور نیستید زاویه دقیق را برای پرده ها به سختی تنظیم کنید تمام این دردسر ها با فشردن یک دکمه قابل حل است. پرده های برقی ایمن تر هستند. به ویژه برای کسانی که در خانه فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارند. همانطور که میدانید طناب آویز برای کودکان خطرناک است و میتواند کشیده شدن آن باعث خراب شدن پرده هم بشود. پس حذف طناب ها برای تنظیم پرده میتواند به نفع شما باشد. همچنین پرده هوشمند به شما کمک میکند تا خواب بهتری هم داشته باشید. پوشش برای پنجره ها به دلایلی منجر به خواب بهتر میشود. برای افرادی که تا به حال از پرده های هوشمند استفاده نکرده اند، تجربه خوابیدن در اتاقی که به طور خودکار تاریک و روشن می شود، متفاوت خواهد بود.


مطالب پیشنهادی:

قابلیت های پرده برقی

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟

سیستم عملکرد پرده برقی چیست؟

کسانی که می خواهند پرده های خانه ی خود را عوض کنند شاید به این فکر افتاده باشند که اینبار به جای استفاده از پرده های کار شده و معمولی از پرده برقی و انواع استفاده کنند. یک پرده برقی در حقیقت یک سیستم کنترل خودکار پرده ها است که به وسیله موتور برقی کار میکند. در عین حال که خانه به وسیله پرده ها از نور و دما محافظت میشود، میتوان پرده ها را همزمان با سایر وسیله های هوشمند جابجا نمود. پرده ها به وسیله دستی، با ریموت یا از روی تبلت و گوشی هوشمند قابل کنترل هستند. میتوانید زمان بسته شدن و باز شدن پرده ها را با زمان ورود و خروج خود به منزل یا بیدار شدن تان هماهنگ کنید. از طرف دیگر  با وجود پرده های برقی خانه شما زیباتر و مدرن تر به نظر میرسد محل خوبی برای نگهداری کودکان و حیوانات خانگی خواهد بود. دیگر لازم نیست نگران کشیده شدن نخ کرکره و پرده ها باشید و میتوانید برای انواع پنجره با هر مدل و سازی این پرده ها را سفارش دهید.


مطالب دیگر:

هزینه خرید پرده برقی

پرده هوشمند برای خانه های هوشمند